حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدخاتمي رئيس موسسه بين‌المللي گفتگوي تمدنها شب گذشته در سینما فرهنگ به تماشاي فيلم قاعده تصادف  نشست.‌

بهنام بهزادی، کارگردان و تهیه کننده فیلم «قاعده تصادف» پيش از نمايش اين فيلم به حاضرین در سالن خوشامدگويي گفت و از حضور سيد محمد خاتمي و اصحاب هنر و هنردوستان تشكر کرد.

حضور آقاي خاتمی با استقبال و تشویق حاضرین در سالن روبرو شد به گونه اي كه وقتي بهنام بهزادي در سخنانش از حضور آقاي خاتمي در نمايش فيلم تشكر كرد حاضران در سالن به احترام آقاي خاتمي از صندلي هاي خود برخاستند و رييس جمهور سابق كشورمان را تشويق كردند.

آقاي خاتمي در جمع هنرمندان و همراه با پسر (سيد عمادالدين)و عروسش و برادر زاده ها و خواهر زاده هاي خود اين فيلم را به تماشا نشست. همچنين احمد مسجد جامعی، فریدون عموزاده خلیلی و زهرا اشراقی آقاي خاتمی را همراهی می کردند.

پس از نمایش فیلم، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با کاگردان و بازیگران و دست اندرکاران فیلم به گفت‌و گو پرداخت.

می توان به حضور کیومرث پوراحمد(كارگردان)،کمال تبریزی (كارگردان)، سيد رضا ميركريمي(كارگردان)،مهدي نادري(كارگردان)، عليرضا اميني (كارگردان)، بهرام بدخشاني (فيلمبردار) ، بهرام دهقاني(تدوين گر) ، حسن بشكوفه(تهيه كننده)، جعفر صانعي مقدم(تهيه كننده)،سيد جمال ساداتيان(تهيه كننده)، مجتبي ميرطهماسب (مستند ساز) ، فرهاد ورهرام(مستند ساز)، رخساره قائم مقامي(مستندساز) ، هوشنگ گلمكاني(منتقد سينمايي) ، امیر جعفری(بازيگر) ، ريما رامين فر(بازيگر)، بابك كريمي(بازيگر)، هنگامه قاضياني(بازيگر)، مهناز افشار(بازيگر)،سحر دولتشاهی (بازیگر) بابك صديقيان(بازيگر)، اشكان خطيبي (بازيگر)، سيد ابوالحسن رياضي (مدرس دانشگاه) وحسین علیزاده (آهنگ ساز نوازنده)و کامبیز نوروزی (حقوقدان) اشاره کرد.

«قاعده تصادف» روایتی از زندگی یک گروه تئاتری است که درگیر آماده کردن این نمایش و رساندن آن به اجرا هستند. اين فيلم داستان آدم‌های كلانشهري است که انگار مدت‌هاست توانایی گفت‌وگو و تعامل را از دست داده‌اند و برای به ثمر رساندن حرفشان از زور استفاده می‌کنند.

عکسها:مانی لطفی زاده










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا